top of page

### חולצות לסיום שנה - הדרך המצוינת לשמר זכרונות!


מהלך של שנת לימוד ים מלווה במסע של למידה, חוויות, רגעים מרכזיים והרבה חברות. כשהשנה מתקרבת לסופה, חשוב למצוא דרך מיוחדת לשמר את הרגעים האלו לנצח. ב-"אילתיקס", נותנים לכם את האפשרות להפוך את הרגעים הללו לבלתי נשכחים באמצעות חולצות מודפסות.


#### הרפתקאה של שנת לימודים על גבי חולצה!


הדרך האולטימטיבית לשמר את הזכרונות משנת הלימודים היא להדפיס אותם! חולצות המעוצבות במיוחד לכיתתכם יכולות לשמש כמזכרת מרשימה ומיוחדת מהתקופה המרהיבה בה חוויתם יחד.


בין אם זו מתנה לסיום שנת הלימודים, טיול גיבוש במקום העבודה שלכם, או מתנה יום הולדת מיוחדת, ב-"אילתיקס" תמצאו את המתנה המושלמת עבורכם ולכל אחד.


#### אילתיקס - הבית של הזיכרונות שלכם 💜


כאן, באילתיקס, אנו מציעים מידות מגוונות (4-18 לילדים, ו-S-XXL למבוגרים) ומגוון טכניקות הדפסה. כאשר הזמנתכם קטנה, ההדפס יתבצע בטכניקת ההדפסה הדיגיטלית, שמאפשרת לכם לחסוך בעלות וליהנות מהדפס צבעוני ללא הגבלה של מספר צבעים.


אם מדובר בכמות גדולה של תלמידים, או בבית ספר כולו, יתאפשר הדפס בדפוס משי, במקרה זה יש צורך בהכנת גלופה וההדפס יהפוך לצבע אחד לכל חולצה. כמו כן, חשוב לזכור להזמין בזמן - כדי להבטיח שהסחורה תהיה במלאי ולהמנע מאפשרות של עיכוב באספקה.


#### חגיגת סוף שנה - יום שלא נשכח!


כך שלא תשכחו את ימי הלימודים והחוויות שחוויתם, בין אם זה בבית הספר, במכללה או במקום העבודה, החלטנו להציע לכם את האפשרות לחגוג בצורה שונה ומיוחדת. עם חולצות לסוף שנה עם ההדפס שתבחרו, תוכלו לבלוט מהקבוצה ולחגוג באופן לא שגרתי ומיוחד.


לפרטים נוספים ולהזמנות, אל תהססו ליצור איתנו קשר במספר: 0549057905.


באילתיקס, נשמח להיות חלק מהזיכרונות שלכם ולהציע לכם את הפתרון המושלם למתנה שתשמר לנצח.


45 צפיות0 תגובות
bottom of page